دلایل بیمه عمر
 
درباره وبلاگ



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 225
بازدید کل : 32235
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

بیمه کوثر نمایندگی علیزاده

من می خواهم بیمه عمر داشته باشم چون..........؟( دلایل خرید بیمه عمر.)

1- می خوام موقع بازنشستگی بی دغدغه،راحت و با درآمد بالا استراحت و زندگی کنم.

2- نمی خوام موقع بازنشستگی واسه گذران زندگی مسافرکشی کنم یا برم دنبال یه شغل دیگه.

3- من كسي رانديدم تاكنون،حقوق بازنشستگي مناسبي دريافت كند.

4- میخوام با همسرم تمام جاهای دیدنی ایران  را حداقل ببینم.وسفرهای زیارتی و سیاحتی زیادی برم.

5- راستش با پول یکجای شرکت بیمه می خوام عروسی فرزندانم غافلگیرشون کنم و بهشون یه آپارتمان هدیه بدم.

6- راستش تواین زمونه با این همه تصادفات و مرگ و بیماریها و سرطانها با مزایای بیمه عمر آرامش دارم کی گفته مرگ واسه همسایه است.

7- من مسئولیت پذیرم اگه منم نباشم دوست ندارم خانواده ام عذاب بکشند و محتاج دیگران باشند.

8- بیمه عمر را می خوام چون اتوماتیک وار بهم پس انداز و سرمایه گذاری را یاد میده راستش مجبورم میکنه  از خرجهای غیر ضروری بزنم و عوضش پس انداز کنم.

9- راستش به این نتیجه رسیدم انسان بدون سرمایه گذاری فقط زندگیش بخور و نمیر میگذره تا سرمایه گذاری نباشه آدم به جایی نمیرسه.

10- بقیه شو شما تکمیل کنید......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب